Welcome to the sanctuary of freedom

Som det ser ut just nu har SSO verkligen framhävt de typiska arab-dragen tydligt på de kommande hästarna, vilket är helt fantastiskt! Jämför i början när hästfunktionen kom, alla hästarna såg ungefär likadana ut, och nu, vi har 'vanliga' hästar, ponnyer, tyngre hästar/'kallblod' och araber! Stor tummen upp! Kan knappt vänta och se vilka fler 'speciella' raser vi får i framtiden, hehe.
Hursomhelst, tillbaka till araberna. Jag är väldigt säker på att jag kommer att köpa en, dock har jag ingen aning om vilken färg. Har haft planer på en skimmel eller fux mest, men skimmeln ska i så fall vara väldigt ljus eller flugskimmel, annars vet jag inte. Har just nu ca 700 SC, vilket troligtvis inte kommer att räcka, så det kan hända att jag köper efter nästa starcoins-helg / efter jul.
Har en massa namn, men skulle om det blir en hingst vilja döpa honom efter en häst som stod på det förtsa ridlägret jag var på, och blir det ett sto har jag ett namn för henne också, hihi. ♥
hej!


Postat av: Miranda Moonbell
2014-09-02 - 17:48:49

Helluuuuuu! JPppajspdjpåawjd

URL: http://designmoonbell.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: